#airdrop #airdrophunter #bounty #Binance #BNB
Период акции: до 07.10.2021
Для участия в первой акции ( все страны СНГ ) нужно пройти верификацию (https://www.binance.com/ru/support/faq/360027287111) на бирже, подписаться на https://www.instagram.com/binancerussian и заполнить форму: binance.com/ru/survey/86a00daf4f5a478fb7209723c1a69348
Вторая - для граждан Украины - нужно заполнить форму https://ru.surveymonkey.com/r/MV2LJFV , ответив на вопросы, изучить основы p2p торговли ( https://www.binance.com/uk-UA/support/faq/360041066751 ) и купить криптовалюту через Binance P2P не менее чем на 1 350 гривень.
Ответы на викторину:
- Вікторина P2P
Онлайн помощь в Телеграмм чате ХайпоМании: https://t.me/hyipomania_chat2. Що ви, як продавець, повинні робити після підтвердження отримання грошей від покупця?
Нічого, платформа автоматично переказує криптовалюту після того, як я отримаю гроші на свій банківський рахунок.
Перекажіть криптовалюту якомога швидше, натиснувши кнопки Переказати і Підтвердити.
Я маю право залишити гроші собі та не переказувати криптовалюту, якщо покупець не подасть апеляцію.
3. Покупець натиснув "Позначити як оплачено" відразу після того, як розмістив замовлення, і просить вас переказати криптовалюту якомога швидше. Що вам робити?
Якщо він надіслав мені підтвердження оплати, я повинен переказати криптовалюту, не перевіряючи свій банківський рахунок/гаманець
Спочатку я повинен перевірити свій банківський рахунок/гаманець, який я додав в якості способу оплати. Потім я повинен переконатися, що отримав платіж, перш ніж натискати кнопки "Переказати" і "Підтвердити".
Я перекажу активи покупцеві, тому що Binance гарантує збереження моїх коштів
4. Як продавець, ви збираєтеся здійснити операцію за допомогою онлайн способу оплату, що використовує електронну пошту. Ви надаєте адресу електронної пошти покупцеві, який потім каже, що йому потрібна додаткова інформація, і запитує дані для входу. Що вам робити?
Я не повинен передавати будь-яку особисту інформацію стороннім особам. Я повинен подати апеляцію і повідомити про це у службу підтримки клієнтів через чат.
Йому потрібні мої дані для входу в систему, щоб завершити угоду, тому я їх надам.
5. Покупець позначив транзакцію як "Переказано, далі", але ви не отримали гроші на свій гаманець або банківський рахунок. Таким чином, ваша криптовалюта заблокована у умовному депонуванні. Ви зв'язалися з ним, але він не відповів. Що вам робити?
Він може бути новачком, я повинен попросити його надіслати мені гроші, і, якщо він не відповість, я подам апеляцію і повідомлю у службу підтримки клієнтів, що мій контрагент так і не відповів. Я надам знімок екрану, який підтверджує, що платіж не надійшов.
Мені потрібно натиснути на "Платіж отримано" і підтвердити його, щоб переказати криптовалюту. Потім я отримаю гроші на свій банківський рахунок.
6. Що робити, якщо покупець заплатив менше суми, обумовленої в замовленні, та позначив транзакцію як "Переказано, далі"?
Я не повинен переказувати криптовалюту, поки платіж не буде завершеним. Я буду вести переговори з покупцем через чат, якщо він не вишле мені решту суми, я повинен відкрити апеляцію.
Я повинен підтвердити, що отримав частину платежу, а потім переказати еквівалент в криптовалюті.
7. Банківська інформація від контрагента не збігається з ім'ям або інформацією, наданою на Binance. Ви б прийняли оплату від сторонньої особи?
Ні, кошти дуже підозрілі. Я повинен подати апеляцію і повідомити у службу підтримки клієнтів, що мені потрібен час, щоб повернути гроші на той самий банківський рахунок, і попросити контрагента скасувати замовлення.
Звичайно, немає проблем з прийомом платежів від сторонніх осіб.
Я повинен залишити гроші і подати апеляцію.
8. Що робити, якщо покупець заплатив менше суми, зазначеної в замовленні, і він вже підтвердив оплату?
Я не повинен переказувати криптовалюту до завершення платежу. Я буду вести переговори з покупцем через чат, якщо він не перекаже мені решту суми, я повинен подавати апеляцію.
Я повинен підтвердити, що отримав частину платежу, а потім переказати еквівалент у криптовалюті.
9. Ви побачили оголошення з привабливим курсом і відкрили замовлення на продаж. Покупець пише в чаті, що його фіатний платіж знаходиться в екскроу і просить завершити замовлення, щоб отримати платіж.
Я повинен завершити ордер, навіть якщо я не отримав переказ.
Покупець займається шахрайством. Я повинен подати апеляцію, вказавши, що продавець просить переказати криптовалюту без фіатной оплати.
Я повинен скасувати замовлення
10. Ви розмістили замовлення на продаж, і в чаті ордера вас просять завершити замовлення, хоча ви не отримали оплату. Що вам робити?
Я повинен завершити замовлення, навіть якщо я не отримав платіж.
Я повинен відкрити апеляцію, вказавши, що продавець - шахрай, який видає себе за службу підтримки клієнтів
Я повинен скасувати замовлення
11. Як покупець: Що вам робити, щоб здійснити оплату?
Я повинен перевірити способи оплати, перераховані продавцем, вибрати один з них, перейти на свій банківський рахунок/гаманець і переказати гроші безпосередньо на банківський рахунок/гаманець продавця. Після завершення транзакції я повинен повернутися до свого P2P-замовлення і натиснути "Переказано, Далі".
Спочатку мені слід натиснути "Переказано, далі", а потім перейти на мій банківський рахунок і надіслати гроші на рахунок продавця.
Мені просто потрібно натиснути "Переказано, далі", і мої гроші будуть безпосередньо списані з мого банківського рахунку і переказані на рахунок продавця.
12. Що вам робити, якщо продавець просить вас скасувати замовлення після того, як ви йому вже заплатили?
Я повинен скасувати угоду і попросити його повернути гроші.
Я повинен скасувати угоду і звернутися до служби підтримки клієнтів, щоб переказати криптовалюту на свій гаманець
Я ніколи не повинен скасовувати угоду після завершення платежу, тому що, якщо я зроблю це, криптовалюта буде переказана зі служби умовного депонування і повернута на гаманець продавця. Замість цього я повинен позначити транзакцію як оплачену, потім подати апеляцію і прикріпити підтвердження платежу.
13. Продавець зв'язався з вами через чат і попросив здійснити угоду поза межами Binance (наприклад, продавець каже: "У мене є спеціальна пропозиція, ви можете заощадити багато грошей, додайте мене у Telegram/WhatsApp, і давайте завершимо угоду там"). Що робити?
Я не повинен торгувати з будь-ким за межами платформи, тому що криптовалюту не можна захистити, і немає жодних гарантій, що я отримаю криптовалюту від продавця.
Неважливо, де відбувається торгівля, як користувач Binance я завжди можу користуватися послугою умовного депонування.
Я повинен звернутися до служби підтримки і заявити про нього як про шахрая
Відповіді A і C вірні
14. Продавець сказав вам заплатити додаткову комісію. Що вам робити?
На Binance P2P немає додаткових комісій. Я не повинен платити додаткову комісію, тому що всі ціни остаточні. Я повинен заявити про нього команді.
Продавець має право стягувати з мене комісію в залежності від способу оплати.
Обидві відповіді невірні.
15. Що робити, якщо ви помилково переказали продавцеві зайві кошти?
Негайно повідомте контрагенту про інцидент. Одночасно спробуйте натиснути кнопку “Апеляція”, щоб затримати транзакцію. Під час вашої розмови з контрагентом домовляйтеся про повернення зайвих грошей.
Якщо зустрічна сторона (контрагент) не поверне гроші та замовлення буде виконано, негайно повідомити службу підтримки
Не варто хвилюватися, адже контрагент відшкодує
Варіанти A та B вірні
16. Ви як покупець здійснили платіж з Mono Bank, навіть якщо спосіб оплати, зазначений в оголошенні продавця - ПриватБанк. Чи правильні були ваші дії?
Так, я можу платити з будь -якого банку
Ні, я повинен використовувати лише спосіб оплати, зазначений у оголошенні продавця